en

+380 (44) 490 83 83

+380 (44) 390 70 55

 
 
 
 
 
 

Зразки заяв про включення вимог кредитора до реєстру акцептованих вимог

Базові тарифи на послуги ПАТ «ДІАМАНТБАНК» для юридичних осіб, ФОП та фізичних осіб, діють з 24.07.2017 р.

Реквізити для погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями перед ПАТ «ДІАМАНТБАНК»

Повідомлення про зміну порядку погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями клієнтів банку

 
Оцінка обслуговування

Для нас дуже важлива Ваша думка щодо рівня якості обслуговування у відділеннях ПАТ «Діамантбанк».
Будь-ласка, оберіть відповідь на кожне запитання, яка найбільш підходить для Вас.

 

1. Комфорт та зручність у відділеннях Банку:




2. Зовнішній вигляд персоналу:




3. Зацікавленість персоналу (працівники уточнювали деталі питань, які Вас цікавили):




4. Компетентність персоналу (Вам була надана вся інформація, яка Вас цікавила, коректно та доступно):




5. Ініціативність персоналу (Вам пропонували додаткові послуги):




6. Рівень доброзичливості:




7. Швидкість обслуговування (наскільки швидко Вас обслуговували):




8. Організація обслуговування (час, який ви провели у черзі):




9. За яким продуктом/послугою Ви звернулися до Відділення?:










10. Ви обслуговувалися на Відділенні як:



 

В якому відділенні Ви обслуговуєтесь?

 

Ваші побажання щодо покращення якості обслуговування:

 

Будь-ласка, залиште свою контактну інформацію, щоб ми могли зв’язатися з Вами:

ПІБ:
E-mail:
Контактний телефон: