en

+380 (44) 490 83 83

 
 
 
 
 
 

Зразки заяв про включення вимог кредитора до реєстру акцептованих вимог

Базові тарифи на послуги ПАТ «ДІАМАНТБАНК» для юридичних осіб, ФОП та фізичних осіб, діють з 24.07.2017 р.

Реквізити для погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями перед ПАТ «ДІАМАНТБАНК»

Повідомлення про зміну порядку погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями клієнтів банку

 

Інструкція щодо використання мобільних додатків

Встановлення мобільного додатку

Для встановлення мобільного додатку на операційну систему:

  • Android, необхідно в  Google play знайти, завантажити та встановити додаток «Diamantpay»,
  • Apple IOS, необхідно в iTunes знайти, завантажити та встановити додаток «Diamantpay».

 

Аndroid
Apple IOS


Після встановлення мобільного додатку, при здійснені входу до системи необхідно обрати мову, якою зручно буде користуватися,  ввести логін, пароль, та код-підтвердження, який буде Вам надіслано в СМС-повідомленні.

 

Увага! Логін та пароль в системі «Інтернет-банкінг» дійсний для всіх додатків

 

Після здійснення входу, у Вас на екрані мобільного телефону з`явиться наступна інформація:

 

В даному меню Ви можете:
  • обрати Розділ, який Вас цікавить,
  • переглянути стан своїх рахунків;
  • отримати/ надіслати  реквізити рахунків;
  • оформити новий депозит;
  • погасити кредит;
  • переглянути ліміти по карті;
  • заблокувати карту;
  • переглянути заблоковані суми по карті;
  • здійснити платіж (використавши власні шаблони, створені заздалегідь);
  • перерахувати кошти між власними рахунками;
  • змінити пароль входу до системи;
  • переглянути історію входів до системи «Інтернет-банкінг».

 



 

Зміна мови користування додатком

Для зміни мови  потрібно, перед здійсненням входу до системи, обрати значок в верхньому лівому куті екрана, який вказано на малюнку, та з запропонованого переліку оберіть прапор тієї країни, мовою якої Вам буде зручно користуватися в мобільному додатку.

 

Отримання реквізитів рахунку

Обрати в Головному меню в Розділі «Рахунки» вибрати рахунок, реквізити якого Вам необхідні, натиснути клавішу «Відправити реквізити», після цього у Вас буде можливість переглянути реквізити рахунку на екрані мобільного телефону або, за потребою - надіслати їх на вказану Вами адресу електронної пошти.

 

 

Блокування карти

Для блокування карти необхідно в Головному меню обрати Розділ «Картки» → карту, яку необхідно заблокувати → «Тимчасово заблокувати» → виконати подальші дії, користуючись підказками системи.

 

 

Перегляд заблокованих сум по карті

Для перегляду заблокованих сум по карті необхідно в Головному меню обрати Розділ «Картки» → вказати необхідну карту → натиснути клавішу «Блокування».

 

 

На екрані Вашого мобільного телефону з`являться заблоковані суми, обравши одну з них, Ви отримаєте детальну інформацію по даному блокуванню.

 

 

В Головному меню в Розділі «Клієнт», Ви маєте змогу змінити пароль та переглянути історію входів до системи «Інтернет-банкінг».

 

Зміна паролю

Для зміни паролю необхідно, в Головному меню, обрати Розділ «Клієнт» → натиснути клавішу «Змінити пароль» та виконати наступні дії, користуючись підказками системи.

 

 

Перегляд історії входів до системи «Інтернет-банкінг»

Для перегляду історії входів до системи «Інтернет-банкінг» необхідно в Головному меню обрати Розділ «Клієнт» → та, після натискання клавіші «Історія входів до системи» Вам стане доступна для перегляду інформація про останні 20 успішних входів до системи та 10 невдалих.

 

 

Використання шаблонів платежів

Для здійснення платежу за допомогою раніше створених шаблонів необхідно → обрати рахунок, з якого Ви бажаєте надіслати кошти, (в наведеному нижче прикладі використовується картковий рахунок) → натиснути клавішу «Платежі» → «Шаблони» → вибрати один з налаштованих шаблонів.

 

Доступні функції для шаблонів платежів:

  1. редагування шаблону (дата, сума та призначення платежу);
  2. зберегти зміни;
  3. видалити шаблон, чи виконати його.

 

 

 

 

 

Відкриття депозитного вкладу

Для відкриття депозиту необхідно в Головному меню обрати Розділ «Депозити» → «Новий» →

Вказати:

  • сума та валюту вкладу;
  • умови розміщення вкладу:
  1. порядок сплати відсотків (на основний рахунок/ щомісячно/ в кінці терміну);
  2. депозит «З поповненням»? - Так/Ні;
  3. термін розміщення.

Далі потрібно вибрати рахунок, з якого Ви бажаєте перерахувати кошти на депозитний вклад, та рахунок, для його повернення наприкінці строку розміщення.
Після введення всіх параметрів депозиту, на екрані мобільного телефону з`являться умови депозитного вкладу, ознайомившись з ними, Вам потрібно натиснути клавішу «Оформити депозит», та виконати наступні дії, слідуючи підказкам системи.

 

 

 

 

 

Умови депозитних програм, які доступні в системі «Інтернет-банкінг».

 

Переказ коштів в межах Банку

Для переказу коштів на рахунки, відкриті в ПАТ «Діамантбанк», потрібно виконати лише три кроки.


Крок 1  Обрати в Головному меню Розділ «Рахунки», та вказати той, з якого Ви бажаєте здійснити переказ коштів. Далі натиснути клавішу «Платежі»  → «Новий платіж».


Крок 2  Зазначити:

  • рахунок одержувача;
  • ПІБ/найменування відправника;
  • суму операції,
  • призначення платежу.

 В призначені платежу має бути вказано: «Поповнення рахунку № *********  ПІП одержувача.»


Крок 3 Натиснути клавішу «Відправити», та виконати наступні дії, слідуючи підказкам системи.

 

 

 

Переказ коштів між власними рахунками

Для переказу коштів на власні рахунки, відкриті в ПАТ «Діамантбанк», потрібно:


Крок 1   в Головному меню обрати Розділ «Рахунки»;
Крок 2   зазначити рахунок, на який потрібно переказати кошти;
Крок 3   натиснути клавішу «Поповнити»;
Крок 4   вказати рахунок, з якого буде здійснено переказ, та суму переказу;
Крок 5   натиснути клавішу «Поповнити»;
Крок 6   ввести код підтвердження, який Ви знову отримаєте на мобільний телефон, підтвердити свій намір.