en

+380 (44) 390 08 89

 
 
 
 
 
 

Зразки заяв про включення вимог кредитора до реєстру акцептованих вимог

Базові тарифи на послуги ПАТ «ДІАМАНТБАНК» для юридичних осіб, ФОП та фізичних осіб

Реквізити для погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями перед ПАТ «ДІАМАНТБАНК»

Повідомлення про зміну порядку погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями клієнтів банку

 

Найчастіші запитання від клієнтів по карткових рахунках

1. Чи можу я використовувати систему «Інтернет-Банкінг», знаходячись за кордоном?
Користувачі системи «Інтернет-Банкінг» мають можливість управляти своїми рахунками, знаходячись у будь-якій країні світу. Для використання системи потрібен доступ до мережі Інтернет та має бути активована послуга СМС у роумінгу. Для отримання СМС можуть використовуватися оператори  мобільного зв’язку зареєстровані на території України.

 

2. Чи можна використовувати систему «Інтернет-Банкінг» у нічний час та вихідні дні?
Так, це можливо. Система «Інтернет-Банкінг» доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу та 7 днів на тиждень (виключення – проведення технічних робіт, пов'язаних з оновленням Системи).

 

3. Чому я бачу два залишки по картковому рахунку?
Залишок за рахунком – це кошти на Вашому банківському рахунку, а Доступний залишок – це кошти, які доступні для використання на Вашій пластиковій картці, прив'язаній до даного рахунку.

 

4. Що таке заблокована сума?
Заблокована сума – це сума, що пройшла по карті, але ще не відображена на Вашому банківському рахунку.

 

5. Мені потрібна виписка по рахунку більше ніж за 2 місяці, але в мене не має можливості відвідати банк. Як це зробити за допомогою системи «Інтернет-Банкінг»?
На жаль, як у будь-якому програмному комплексі, в системі «Інтернет-Банкінг» існують обмеження на кількість символів, тому в історії операцій є можливість показати лише 1000 рядків.
Якщо Ви бажаєте отримати більше інформації, рекомендуємо розділити період, який Вас цікавить, на декілька частин та сформувати історію операцій за рахунком.
Нагадуємо, що у Вас є можливість не тільки сформувати, але і зберегти, та, за потребою, роздрукувати інформацію або надіслати цей документ на ел. адресу.
Якщо запропонована модель Вас не влаштовує, Ви завжди можете замовити виписку по рахунку одразу за повний період, через розділ «Зв'язок з банком» у Головному меню системи «Інтернет-Банкінг», але обов’язково Вам потрібно в повідомленні залишити адресу електронної пошти, на яку банк її надішле, та вказати номер рахунку і період часу.

 

6. Чи можу я відкрити картковий рахунок за допомогою системи «Інтернет-Банкінг»?
На жаль – ні.
Ви маєте можливість вже до відкритого карткового рахунку замовити:
- випуск додаткової картки;
- перевипуск картки.

 

7. Чи є обмеження по переказах через систему «Інтернет-Банкінг»?
Так, крім внутрішньобанківських переказів між власними рахунками, які здійснюються без обмеження суми.
Для інших переказів встановлюються стандартні ліміти:
- на операцію – 50 000,00 грн.,
- добовий ліміт – 100 000,00 грн.

 

Але у Вас завжди є можливість встановити тимчасовий ліміт на добу самостійно – скориставшись системою «Інтернет-Банкінг» (або – зателефонувати до Контакт-центру Банку за номером телефону 0 800 308 303), чи індивідуальний – на тривалий час (для цього необхідно звернутися до Відділення/Дирекції Банку за місцем підключення до системи «Інтернет-Банкінг» та скласти відповідну Заяву).