en

+380 (44) 490 83 83

+380 (44) 390 70 55

 
 
 
 
 
 

Зразки заяв про включення вимог кредитора до реєстру акцептованих вимог

Базові тарифи на послуги ПАТ «ДІАМАНТБАНК» для юридичних осіб, ФОП та фізичних осіб, діють з 24.07.2017 р.

Реквізити для погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями перед ПАТ «ДІАМАНТБАНК»

Повідомлення про зміну порядку погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями клієнтів банку

 

Найчастіші запитання

1. Я забув свій логін та пароль, як їх відновити?
Якщо Ви не пам’ятаєте свій пароль, зателефонуйте до Контакт-центру Банку за телефоном 0-800-308-303 або зверніться до Відділення/Дирекції Банку за місцем підключення до системи «Інтернет-банкінг».
Якщо Ви не пам’ятаєте свій логін для входу до системи «Інтернет-банкінг», то нагадаємо Вам, що він зафіксований в Договорі, а у разі втрати свого примірника Договору Ви маєте можливість його відновити, звернувшись до Відділення/Дирекції, де відбулось підключення до системи «Інтернет-банкінг». При собі обов’язково мати паспортний документ.

 

2. Як змінити свій пароль?
Для зміни пароля необхідно зайти у систему «Інтернет-банкінг» та скористатися відповідною функцією «Змінити пароль», у розділі «Мої налаштування», який розташований на головній сторінці в системі «Інтернет-банкінга».

 

3. З ким мені контактувати, якщо у мене виникнуть проблеми в процесі користування системою «Інтернет-банкінг»?
У Вас є можливість скористатися одним з запропонованих способів контакту з Банком:
- написати повідомлення до Банку, скориставшись розділом «Зв'язок з Банком» на Головній сторінці «Інтернет-банкінгу», після входу в систему,
- зателефонувати до Контакт-центру Банку за телефоном 0-800-308-303.

 

4. Чи потрібні спеціальні навики для роботи в системі «Інтернет-банкінг»?
Жодних спеціальних навиків не потрібно. Ми створили для Вас зручний інтерфейс, орієнтований на простоту використання приватними особами.

 

5. Чи можу я використовувати систему «Інтернет-банкінг», знаходячись за кордоном?
Користувачі системи «Інтернет-банкінг» мають можливість управляти своїми рахунками, знаходячись у будь-якій країні світу. Для використання системи потрібен доступ до мережі Інтернет та має бути активована послуга СМС у роумінгу. Для отримання СМС можуть використовуватися оператори  мобільного зв’язку зареєстровані на території України.

 

6. З якими рахунками я можу працювати в системі «Інтернет-банкінг»?
У системі «Інтернет-банкінг» Ви можете активно працювати з будь-яким власним рахунком: картковим, поточним/ощадним,вкладним (депозитним) або кредитним рахунком, відкритими у Банку.

 

7. Де я можу ознайомитись з умовами розміщення Вкладів в системі «Інтернет-банкінг»?
З параметрами вкладів (депозитів), що відкриваються дистанційно, Ви маєте змогу ознайомитись на офіційному сайті Банку за адресою: www.diamantbank.ua у розділі «Депозитні програми» для індивідуальних клієнтів. 

 

8. Що робити, якщо інформація в системі «Інтернет-банкінг», на вашу думку, не відповідає дійсності?
Напишіть повідомлення до Банку, скориставшись на Головній сторінці Розділом «Зв'язок з Банком», після входу в систему «Інтернет-банкінг», або зателефонуйте до Контакт-центру Банку за телефоном 0-800-308-303. В даній ситуації ми будемо Вам дуже вдячні за зауваження.

 

9. Як підключити послугу «Інтернет-банкінг»?
Ви маєте можливість підключити послугу, звернувшись у будь-який офіс Банку та оформити Договір про надання права доступу до системи «Інтернет-банкінг». При собі потрібно мати паспорт, довідку із присвоєним реєстраційним номером облікової картки платника податків та мобільний телефон.

 

10. Чому я бачу два залишки по картковому рахунку?
Залишок за рахунком - це кошти на вашому банківському рахунку,
а Доступний залишок - це кошти, які доступні для використання на вашій пластиковій картці, прив'язаній до даного рахунку.

 

11. Що таке заблокована сума?
Заблокована сума – це сума, що пройшла по карті, але ще невідображена на вашому банківському рахунку.

 

12. «Інтернет-банкінг» безпечний?
Так.
В системі «Інтернет-банкінг» для надійного захисту передбачено:

  • тимчасові одноразові СМС- паролі, для входу в систему так і для проведення активної операції по рахунку. Згенерований системою «Інтернет-банкінг» СМС- пароль  Банк надсилає на Ваш номер мобільного телефону.
  • там-аут сесії*
  • обов’язкове використання мобільного телефону під час роботи в системі,
  • стандартні ліміти на здійснення операцій,
  • є функція блокування користувача, якщо він тричі був введений невірно,
  • з'єднання між Вашим комп'ютером та сервером Банку здійснюється за протоколом шифрування не нижче TLS 1.1 та з використанням ssl-сертифікату.

 

13. Чи є обмеження по переказах через систему «Інтернет-банкінг»?
Так, крім внутрішньобанківських переказів між власними рахунками, які здійснюються без обмеження суми.
Для інших переказів встановлюються стандартні ліміти:

  • на операцію – 50 000,00грн.,
  • добовий ліміт – 100 000,00 грн.

Але у вас завжди є можливість встановити тимчасовий ліміт на добу самостійно – скориставшись системою «Інтернет-Банкінг» (або – зателефонувати до Контакт-центру Банку за номером телефону 0 800 308 303), чи індивідуальний – на тривалий час (для цього необхідно звернутися до Відділення/Дирекції Банку за місцем підключення до системи «Інтернет-Банкінг» та скласти відповідну Заяву).

 

14. Чи можна використовувати систему в нічний час і на вихідних?
Так, це можливо. Система «Інтернет-банкінг» доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу та 7 днів на тиждень(виключення – проведення технічних робіт пов'язаних з оновленням Системи).

 

15. Як зробити свій «Інтернет-банкінг» безпечним? Я дуже хвилююсь!
Для підвищення рівня безпеки свого «Інтернет-банкінгу» Ви маєте ознайомитись та дотримуватися наступних рекомендацій:

 

Рекомендації Банку:

  • Не користуйтесь функцією, яка пропонується браузерами для запам’ятовування паролів.
  • Переконайтесь під час введення паролю, що за Вами ніхто не стежить. 
  • Забезпечте обмежений доступ до мобільного телефону, який Ви зазначили в Договорі під час підключення послуги «Інтернет-банкінг» для отримання СМС-повідомлень від Банку з кодом підтвердження.
  • Не залишайте свій комп'ютер (обладнання) в поточній сесії без нагляду. Після закінчення роботи в системі «Інтернет-банкінг» натисніть «Вихід» та закрийте вікно браузера.
  • Не користуйтесь системою «Інтернет-банкінг»:
  • в публічних місцях (інтернет-кафе, аеропорт і т.п.);
  • місцях з відеонаглядом, за допомогою якого можна зчитати дані, які вводяться;
  • на комп’ютерах де немає гарантії того, що за діями користувача не стежить системний адміністратор.
  • Не зберігайте інформацію про Пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» на комп'ютері (обладнанні) або на будь-яких інших носіях інформації.
  • Не розголошуйте ні при яких обставинах Пароль, який використовується для роботи в системі «Інтернет-банкінг». Розголошення таких даних є головною причиною несанкціонованого доступу в систему «Інтернет-банкінг» з метою здобуття персональної банківської інформації і здійснення шахрайських операцій третіми особами.
  • Забороняється повідомляти Логін, Пароль першого входу та Пароль для входу третім особам. В разі компрометації або підозри, що хто-небудь володіє інформацією про Ваш Пароль, необхідно змінити пароль в системі «Інтернет-банкінг».
  • Обмежитись у відвідуванні веб-сайтів, які можуть нести загрозу для комп’ютера.
  • Переконайтесь, що з'єднання встановлене саме з сервером Банку за адресою: diamantpay.com.ua
  • Використовуйте обов’язково ліцензійні версії систем антивірусного захисту, захисту від несанкціонованого доступу, захисту від програм-шпигунів і так далі.

 

Вимоги до обладнання та програмного забезпечення для доступу до системи «Інтернет-банкінг»:

  • web-доступ для Internet Explorer 8+, Mozilla  Firefox 25+, Opera 12+, Safari 7+ з інстальованими Adobe AcrobatReader;
  • мобільний доступ для iPhone (iOS 6.0+) та операційної системи Android 2.3+;
  • обладнання має бути підключено до мережі Інтернет;
  • програмне обладнання з будь-якою з перелічених операційних систем: Windows 7+; Linux; Mac OS X;
  • не використовувати обладнання для інтернет-серфінгу;
  • на обладнанні  не повинно бути встановлено / запускатися ігрове і розважальне ПЗ;
  • на обладнанні має бути встановлене  ліцензійне програмне забезпечення для антивірусного та мережевого захисту з актуальними базами даних;
  • заборонити використання будь-яких служб і засобів віддаленого управління комп’ютером (наприклад, бездротова настройка, служба терміналів, Telnet, диспетчер сеансу довідки для віддаленого робочого столу, віддалений реєстр і т.п.);
  • налаштувати і запустити в роботу програмні засоби обмеження доступу;
  • повинні бути запущені служби контролю безпеки (журнали доступу, запуску додатків і т.п.);
  • не рекомендується використання інтернет-пейджерів (наприклад Skype, ICQ, Miranda тощо) з можливістю передачі / прийняття файлів;
  • браузер має підтримувати SSL-захист;
  • у Браузері має бути активовано механізми JavaScript та Cookies.

 

16. Що буде з моїми грошима на банківському рахунку, якщо я втрачу мобільний телефон з SIM-карткою, на номер якої мені передаються паролі?
«Інтернет-банкінг» оснащений ефективною системою безпеки, яка вимагає введення пароля під час входу до системи. Це означає, що в разі втрати або крадіжки Вашого телефону ніхто не зможе здійснити вхід до системи не знаючи відповідного паролю, а тому - у крадія не буде змоги скористатися Вашим мобільним телефоном для здійснення платежів.
Але ще раз нагадуємо - не зберігайте пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» в пам'яті телефону!
В даній ситуації ми рекомендуємо:

  • звернутися до Контакт-центру та заблокувати доступ до системи «Інтернет-банкінг».
  • відвідати офіс Банку для укладання Додаткової угоди на зміну номера телефону,
  • змінити пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» після розблокування доступу.

 

17. Що таке тайм-аут сесія?
*Тайм-аут сесії забезпечує додатковий захист системі «Інтернет-банкінг».
Наприклад, якщо Ви залишите свій комп'ютер без нагляду, відповідно не будете виконувати ніяких дій в системі впродовж 20 хвилин, ваша сторінка «Інтернет-банкінгу» автоматично закриється. Для входу до системи, потрібно буде повторити введення Логіну та Паролю.

 

18. Чи можливо здійснити платіж вручну використовуючи шаблон призначений для регулярного платежу, щоб не тримати 2 шаблони для однієї операції?
У Вас є така можливість - користуйтеся нею! Один шаблон дозволяє Вам виконувати як регулярний платіж, так і разовий. Для цього достатньо, якщо Ви платіж зберегли, як регулярний, то у разі виникнення потреби здійснити платіж «вручну», Вам достатньо вибрати функцію «змінити» та зняти позначку «Зберегти як регулярний платіж», а по завершенню виконання платежу знов відновити позначку «Зберегти як регулярний платіж».

 

19. Як відмінити в системі «Інтернет-банкінг» лонгування депозиту на наступний термін?
Ви маєте можливість відмінити подовження строку вкладу впродовж усього поточному терміну його дії, але не пізніше ніж до 16-00 год. дати його повернення. Рівно о 16-00 год. дати повернення Банк здійснює пролонгацію вкладів, які не були затребувані Клієнтами, а також повертає кошти з вкладів, за якими до Банку дистанційно за допомогою ІБ надійшло від Клієнта відповідне розпорядження - «не лонгувати Вклад».

 

20. Мені потрібна виписка по рахунку більше ніж за 2 місяці, але в мене не має можливості відвідати Банк. Як це зробити за допомогою системи «Інтернет-банкінг»?
Нажаль, як у будь-якому програмному комплексі в Інтернет-банкінгу існують обмеження на кількість символів, тому в історії операцій є можливість показати лише 1000 рядків.
Якщо ви бажаєте отримати більш інформації, то рекомендуємо розділити період, який Вас цікавить, на декілька частин та сформуйте історію операцій за рахунком.
Нагадуємо, що у Вас є можливість не тільки сформувати, але і зберегти, та, за потребою, роздрукувати цю інформацію або надіслати цей документ на ел. адресу.
Якщо Вас запропонована модель не влаштовує, то Ви завжди можете замовити виписку по рахунку одразу за повний період через розділ «Зв'язок з банком» в Головному меню «Інтернет-банкінгу», але обов’язково Вам потрібно в повідомленні залишити адресу електронної пошти, на яку Банк Вам її надішле та вказати номер рахунку і період часу, за який вам необхідно сформувати виписку.

 

21. Чи можу я відкрити картковий рахунок за допомогою системи «Інтернет-банкінг»?

Так, така можливість є.
Також у системі «Інтернет-банкінг» ви маєте можливість до вже відкритого карткового рахунку замовити:
- випуск додаткової картки;
- перевипуск картки.

 

22. Я не бачу в системі «Інтернет-банкінг» свій депозитний вклад, який був мною відкритий на Відділенні Банку з оформленням ощадного сертифікату. Чому?
Хочемо нагадати умови розміщення та повернення вкладу з видючою ощадного сертифікату.
Ця депозитна програма не передбачає дистанційних операцій, тому що супроводжується розміщенням або погашенням ощадного сертифікату. Саме тому він не доступний в Інтернет-банкінгу.

 

23. Чи є можливість отримати депозитний договір в паперовій формі, якщо він був укладений з Банком дистанційно за допомогою системи «Інтернет-банкінг»?
Так, для отримання на паперових носіях Договору Ви маєте право звернутися не раніше наступного банківського дня після його укладання до офісу Банку, в якому Ви були підключені до системи дистанційного обслуговування «Інтернет-Банкінг».