en

+380 (44) 390 08 89

+380 (44) 390 70 55

 
 
 
 
 
 

Зразки заяв про включення вимог кредитора до реєстру акцептованих вимог

Базові тарифи на послуги ПАТ «ДІАМАНТБАНК» для юридичних осіб, ФОП та фізичних осіб

Реквізити для погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями перед ПАТ «ДІАМАНТБАНК»

Повідомлення про зміну порядку погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями клієнтів банку

 

Найчастіші запитання від клієнтів по депозитам

1. Чи можу я використовувати систему «Інтернет-банкінг», знаходячись за кордоном?
Користувачі системи «Інтернет-банкінг» мають можливість управляти своїми рахунками, знаходячись у будь-якій країні світу. Для використання системи потрібен доступ до мережі Інтернет та має бути активована послуга СМС у роумінгу. Для отримання СМС можуть використовуватися оператори  мобільного зв’язку зареєстровані на території України.

 

2. Чи можна використовувати систему в нічний час і на вихідних?
Так, це можливо. Система «Інтернет-банкінг» доступна для користувачів цілодобово: 24 години на добу та 7 днів на тиждень (виключення – проведення технічних робіт пов'язаних з оновленням Системи).

 

3. Де я можу ознайомитись з умовами розміщення Вкладів в системі «Інтернет-банкінг»?
З параметрами вкладів (депозитів), що відкриваються дистанційно, Ви маєте змогу ознайомитись на офіційному сайті Банку у розділі «Депозити On-Line».

 

4. Чи є можливість отримати депозитний договір в паперовій формі, якщо він був укладений з Банком дистанційно за допомогою системи «Інтернет-банкінг»?
Так, для отримання на паперових носіях Договору Ви маєте право звернутися не раніше наступного банківського дня після його укладання до офісу Банку, в якому Ви були підключені до системи дистанційного обслуговування «Інтернет-Банкінг».

 

5. Як відмінити в системі «Інтернет-банкінг» лонгування депозиту на наступний термін?
Ви маєте можливість відмінити подовження строку вкладу впродовж усього поточного терміну його дії, але не пізніше ніж до 16-00 год. дати його повернення. Рівно о 16-00 год. дати повернення Банк здійснює пролонгацію вкладів, які не були затребувані Клієнтами, а також повертає кошти з вкладів, за якими до Банку дистанційно (за допомогою системи «Інтернет-банкінг») надійшло від Клієнта відповідне розпорядження - «не лонгувати Вклад».

 

6. Я не бачу в системі «Інтернет-банкінг» свій депозитний вклад, який був мною відкритий на Відділенні Банку з оформленням ощадного сертифікату. Чому?
Хочемо нагадати умови розміщення та повернення вкладу з видачею ощадного сертифікату.
Ця депозитна програма не передбачає дистанційних операцій, тому що супроводжується розміщенням або погашенням ощадного сертифікату. Саме тому такий вклад не доступний в системі «Інтернет-банкінг».

 

7. Чому я не можу дистанційно переоформити свій депозитний договір, який був відкритий у Відділенні Банку?
Повернення вкладу відбувається з дотриманням умов Договору банківського вкладу, під час укладання якого був зафіксований порядок виплати суми Вкладу та процентів.
Якщо в Вашому Договорі  зазначено, що Вклад повертається через касу Банку (готівкою), але Ви бажаєте змінити ці умови, то радимо Вам заздалегідь, відвідати Відділення/Дирекцію Банку, де Ви укладали Депозитний договір та написати відповідну заяву. В такому випадку, в день закінчення договору Банк самостійно перерахує суму Вкладу на Ваш рахунок, який Ви зазначите в Заяві, що дозволить Вам в подальшому дистанційно переоформити  Вклад.