en

0 800 308 303

+380 (44) 390 70 55
+380 (44) 490 83 83

 
 
 
 
 
 

Безпека

1. Захисні технологічні функції системи «Diamantpay»:

  • Захищене з'єднання між Вашим комп'ютером і сервером Банку здійснюється за протоколом шифрування не нижче TLS 1.1 та з використанням ssl-сертіфікату.
  • Для підтвердження кожного платежу та створення/ редагування одержувача платежів використовується одноразовий пароль - спеціальний зашифрований код, який дійсний лише для однієї операції. Одноразовий пароль генерується системою «Інтернет-банкінг» та відпрявляється на Ваш номер мобільного телефону у вигляді СМС-повідомлення.
  • Дотримання лімітів на здійснення операцій - максимальні значення сум платежів, в рамках яких можливе виконання операцій.
  • Можливість змінити пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» у будь-який час.
  • Функція блокування користувача, якщо він тричі був введений невірно. Розблокування користувача здійснюється протягом 30 хвилин з моменту блокування або при особистому зверненні клієнта до Контакт- центру Банку 0-800-308-303.
  • Блокування доступу до системи «Інтернет-банкінг», якщо тричі, після тимчасового блокування на 30 хвилин, пароль був введений невірно, при цьому розблокування доступу до системи «Diamantpay» здійснюється при зверненні Клієнта за місцем підключення до Системи або Контакт- центру Банку 0-800-308-303.

 

2. Вимоги до постійного Паролю для входу в систему «Diamantpay»:

  • пароль має бути не менше 8 (восьми) символів латинського алфавіту та містити як мінімум 2 (дві) цифри і не менше 1 (однієї) великої літери. Пароль є чутливим до регістру;
  • пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» не повинен збігатися з попередніми Паролями для входу (які вже Вами використовувалися), та з Логіном;
  • при виборі Паролю не використовувати змістовних слів, дат народження, імен, паролів з послідовних символів на клавіатурі (наприклад: 12345, qwerty і тп.).


3. Рекомендації Банку:

  • Не користуйтесь функцією, яка пропонується браузерами для запам’ятовування паролів.
  • Переконайтесь під час введенні паролю, що за Вами ніхто не стежить. 
  • Забезпечте обмежений доступ до мобільного телефону, який Ви зазначили в Договорі під час підключення послуги «Інтернет-банкінг» для отримання СМС-повідомлень від Банку з кодом підтвердження.
  • Не залишайте свій комп'ютер (обладнання) в поточній сесії без нагляду. Після закінчення роботи в системі «Diamantpay» натисніть «Вихід» та закрийте вікно браузера.
  • Не користуйтесь системою «Diamantpay» в:
  • публічних місцях (інтернет-кафе, аеропорт і тп.);
  • місцях з відеонаглядом, за допомогою якого можна зчитати дані, які вводяться; 
  • на комп’ютерах, де немає гарантії того, що за діями користувача не стежить системний адміністратор.
  • Не зберігайте інформацію про Пароль/Логін для входу в систему «Diamantpay» на комп'ютері (обладнанні) / в пам’яті мобільного телефону або на будь-яких інших носіях інформації.
  • Не розголошуйте ні при яких обставинах Пароль, який використовуються для роботи в системі «Diamantpay». Розголошення таких даних є головною причиною несанкціонованого доступу в систему «Інтернет-банкінг» з метою здобуття персональної банківської інформації і здійснення шахрайських операцій третіми особами.
  • Забороняється повідомляти Логін, Пароль першого входу та Пароль для входу третім особам. В разі компрометації або підозри, що хто-небудь володіє інформацією про Ваш Пароль, необхідно негайно змінити пароль в системі «Diamantpay».
  • Обмежитись у відвідуванні веб-сайтів, які можуть нести загрозу для комп’ютера.
  • Переконайтесь, що з'єднання встановлене саме з сервером Банку за адресою: https://diamantpay.com.ua/
  • Використовуйте обов’язково ліцензійні версії систем антивірусного захисту, захисту від несанкціонованого доступу, захисту від програм-шпигунів і так далі.


4. Вимоги до обладнання та програмного забезпечення для доступу до системи «Diamantpay»:

  • web-доступ  для Internet Explorer 8+, Mozilla  Firefox 25+, Opera 12+, Safari 7+ з інстальованими Adobe Acrobat Reader;
  • мобільний доступ для iPhone (iOS 7.0+) та операційної системи Android 4.1+;
  • обладнання має бути підключено до мережі Інтернет; 
  • програмне обладнання з будь-якою з перелічених операційних систем: Windows 7+; Linux; Mac OS X;
  • не використовувати обладнання для інтернет-серфінгу;
  • на обладнанні  не повинно бути встановлено/запускатися ігрове і розважальне ПЗ;
  • на обладнанні має бути встановлене  ліцензійне програмне забезпечення для антивірусного та мережевого захисту з актуальними базами даних;
  • заборонити використання будь-яких служб і засобів віддаленого управління комп’ютером (наприклад, бездротова настройка, служба терміналів, Telnet, диспетчер сеансу довідки для віддаленого робочого столу, віддалений реєстр і т.п.);
  • налаштувати і запустити в роботу програмні засоби обмеження доступу; 
  • повинні бути запущені служби контролю безпеки (журнали доступу, запуску додатків і т.п.); 
  • не рекомендується використання інтернет-пейджерів (наприклад Skype, ICQ, Miranda тощо) з можливістю передачі/прийняття файлів; 
  • браузер має підтримувати SSL-захист;
  • у браузері має бути активовано механізми JavaScript та Cookies.

 

Найчастійші запитання від Клієнтів про безпеку системи «Інтернет-банкінг»

1. «Інтернет-банкінг» безпечний?
Так.
В системі «Інтернет-банкінг» для надійного захисту передбачено:

  • тимчасові одноразові СМС-паролі, як для входу в систему, так і для проведення активної операції по рахунку. Згенерований системою «Інтернет-банкінг» СМС- пароль  Банк надсилає на Ваш номер мобільного телефону;
  • тайм-аут сесії;
  • обов’язове використання мобільного телефону під час роботи в системі;
  • стандартні ліміти на здійснення операцій;
  • є функція блокування пароля, якщо він тричі був введений невірно;
  • з'єднання між Вашим комп'ютером та сервером Банку здійснюється за протоколом шифрування не нижче TLS 1.1 та з використанням ssl-сертіфікату.

 

2. Я забув свій логін та пароль, як їх відновити?
Якщо Ви не пам’ятаєте свій пароль, зателефонуйте до Контакт-центру Банку за телефоном 0-800-308-303 або зверніться до Відділення/Дирекції Банку за місцем підключення до Системи «Інтернет-банкінг».
Якщо Ви не пам’ятаєте свій Логін для входу до системи «Інтернет-банкінг», то нагадаємо Вам, що він зафіксований в Договорі, а у разі втрати свого примірника Договору Ви маєте можливість його відновити, звернувшись до Відділення/Дирекції, де відбулось підключення до Системи «Інтернет-банкінг» (наявність паспортного документа - обов’язкова).


3. Як змінити свій пароль?
Для зміни пароля необхідно зайти у систему «Інтернет-банкінг» та скористатися відповідною функцією «Змінити пароль», у розділі «Мої налаштування», який розташований на головній сторінці в системі «Інтернет-банкінг».

 

4. Що таке тайм-аут сесія?
*Тайм-аут сесії забезпечує додатковий захист системі «Інтернет-банкінг».
Наприклад, якщо Ви залишите свій комп'ютер без нагляду та відповідно не будете виконувати нияких дій в Системі впродовж 20 хвилин, ваша сторінка «Інтернет-банкінгу» по закінченню цього часу автоматично закриється. Для входу до системи, потрібно буде повторити введення Логіну та Паролю.

 

5. Що буде з моїми грошима на банківському рахунку, якщо я втрачу мобільний телефон з SIM-карткой, на номер якої мені передаються паролі?
«Інтернет-банкінг» оснащений ефективною системою безпеки, яка вимагає введення Пароля під час входу. Це означає, що в разі втрати або крадіжки телефону ніхто не зможе використовувати Ваш мобільний телефон для здійснення платежів без Паролю доступу в систему «Інтернет-банкінг». Тому, не рекомендуємо Вам зберігати його (Пароль) в пам'яті телефона.

 

У разі втрати мобільного телефону Вам необхідно:

  • звернутися до Контакт-центру Банку 0-800-308-303 та заблокувати доступ до системи «Інтернет-банкінг»,
  • відвідати офіс Банку для укладання Додаткової угоди на зміну номера телефону,
  • змінити Пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» після розблокування доступу.

 

Відновлення логіну та зміна пароля

Ваш Логін зазначений у Договорі про надання послуг в системі «Інтернет-банкінг».


Якщо Ви забули Пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг», для його відновлення - зателефонуйте, будь ласка, в Контакт-центр Банку за телефоном 0-800-308-303, або зверніться до Дирекції/ Відділення Банку (за місцем підключення до Системи).


Якщо Ви забули свій Логін для входу до системи «Інтернет-Банкінг», та/або втратили договір, Вам потрібно звернутись до Дирекції/ Відділення Банку (за місцем підключення до Системи) для отримання дублікату договору, де зазначений Ваш Логін. При собі обов’язково мати паспортний документ.