en

+380 (44) 490 83 83

 
 
 
 
 
 

Зразки заяв про включення вимог кредитора до реєстру акцептованих вимог

Базові тарифи на послуги ПАТ «ДІАМАНТБАНК» для юридичних осіб, ФОП та фізичних осіб, діють з 24.07.2017 р.

Реквізити для погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями перед ПАТ «ДІАМАНТБАНК»

Повідомлення про зміну порядку погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями клієнтів банку

 

Безпека

1. Захисні технологічні функції системи «Diamantpay»:

  • Захищене з'єднання між Вашим комп'ютером і сервером Банку здійснюється за протоколом шифрування не нижче TLS 1.1 та з використанням ssl-сертіфікату.
  • Для підтвердження кожного платежу та створення/ редагування одержувача платежів використовується одноразовий пароль - спеціальний зашифрований код, який дійсний лише для однієї операції. Одноразовий пароль генерується системою «Інтернет-банкінг» та відпрявляється на Ваш номер мобільного телефону у вигляді СМС-повідомлення.
  • Дотримання лімітів на здійснення операцій - максимальні значення сум платежів, в рамках яких можливе виконання операцій.
  • Можливість змінити пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» у будь-який час.
  • Функція блокування користувача, якщо він тричі був введений невірно. Розблокування користувача здійснюється протягом 30 хвилин з моменту блокування або при особистому зверненні клієнта до Контакт- центру Банку 0-800-308-303.
  • Блокування доступу до системи «Інтернет-банкінг», якщо тричі, після тимчасового блокування на 30 хвилин, пароль був введений невірно, при цьому розблокування доступу до системи «Diamantpay» здійснюється при зверненні Клієнта за місцем підключення до Системи або Контакт- центру Банку 0-800-308-303.

 

2. Вимоги до постійного Паролю для входу в систему «Diamantpay»:

  • пароль має бути не менше 8 (восьми) символів латинського алфавіту та містити як мінімум 2 (дві) цифри і не менше 1 (однієї) великої літери. Пароль є чутливим до регістру;
  • пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» не повинен збігатися з попередніми Паролями для входу (які вже Вами використовувалися), та з Логіном;
  • при виборі Паролю не використовувати змістовних слів, дат народження, імен, паролів з послідовних символів на клавіатурі (наприклад: 12345, qwerty і тп.).


3. Рекомендації Банку:

  • Не користуйтесь функцією, яка пропонується браузерами для запам’ятовування паролів.
  • Переконайтесь під час введенні паролю, що за Вами ніхто не стежить. 
  • Забезпечте обмежений доступ до мобільного телефону, який Ви зазначили в Договорі під час підключення послуги «Інтернет-банкінг» для отримання СМС-повідомлень від Банку з кодом підтвердження.
  • Не залишайте свій комп'ютер (обладнання) в поточній сесії без нагляду. Після закінчення роботи в системі «Diamantpay» натисніть «Вихід» та закрийте вікно браузера.
  • Не користуйтесь системою «Diamantpay» в:
  • публічних місцях (інтернет-кафе, аеропорт і тп.);
  • місцях з відеонаглядом, за допомогою якого можна зчитати дані, які вводяться; 
  • на комп’ютерах, де немає гарантії того, що за діями користувача не стежить системний адміністратор.
  • Не зберігайте інформацію про Пароль/Логін для входу в систему «Diamantpay» на комп'ютері (обладнанні) / в пам’яті мобільного телефону або на будь-яких інших носіях інформації.
  • Не розголошуйте ні при яких обставинах Пароль, який використовуються для роботи в системі «Diamantpay». Розголошення таких даних є головною причиною несанкціонованого доступу в систему «Інтернет-банкінг» з метою здобуття персональної банківської інформації і здійснення шахрайських операцій третіми особами.
  • Забороняється повідомляти Логін, Пароль першого входу та Пароль для входу третім особам. В разі компрометації або підозри, що хто-небудь володіє інформацією про Ваш Пароль, необхідно негайно змінити пароль в системі «Diamantpay».
  • Обмежитись у відвідуванні веб-сайтів, які можуть нести загрозу для комп’ютера.
  • Переконайтесь, що з'єднання встановлене саме з сервером Банку за адресою: https://diamantpay.com.ua/
  • Використовуйте обов’язково ліцензійні версії систем антивірусного захисту, захисту від несанкціонованого доступу, захисту від програм-шпигунів і так далі.


4. Вимоги до обладнання та програмного забезпечення для доступу до системи «Diamantpay»:

  • web-доступ  для Internet Explorer 8+, Mozilla  Firefox 25+, Opera 12+, Safari 7+ з інстальованими Adobe Acrobat Reader;
  • мобільний доступ для iPhone (iOS 7.0+) та операційної системи Android 4.1+;
  • обладнання має бути підключено до мережі Інтернет; 
  • програмне обладнання з будь-якою з перелічених операційних систем: Windows 7+; Linux; Mac OS X;
  • не використовувати обладнання для інтернет-серфінгу;
  • на обладнанні  не повинно бути встановлено/запускатися ігрове і розважальне ПЗ;
  • на обладнанні має бути встановлене  ліцензійне програмне забезпечення для антивірусного та мережевого захисту з актуальними базами даних;
  • заборонити використання будь-яких служб і засобів віддаленого управління комп’ютером (наприклад, бездротова настройка, служба терміналів, Telnet, диспетчер сеансу довідки для віддаленого робочого столу, віддалений реєстр і т.п.);
  • налаштувати і запустити в роботу програмні засоби обмеження доступу; 
  • повинні бути запущені служби контролю безпеки (журнали доступу, запуску додатків і т.п.); 
  • не рекомендується використання інтернет-пейджерів (наприклад Skype, ICQ, Miranda тощо) з можливістю передачі/прийняття файлів; 
  • браузер має підтримувати SSL-захист;
  • у браузері має бути активовано механізми JavaScript та Cookies.

 

Найчастійші запитання від Клієнтів про безпеку системи «Інтернет-банкінг»

1. «Інтернет-банкінг» безпечний?
Так.
В системі «Інтернет-банкінг» для надійного захисту передбачено:

  • тимчасові одноразові СМС-паролі, як для входу в систему, так і для проведення активної операції по рахунку. Згенерований системою «Інтернет-банкінг» СМС- пароль  Банк надсилає на Ваш номер мобільного телефону;
  • тайм-аут сесії;
  • обов’язове використання мобільного телефону під час роботи в системі;
  • стандартні ліміти на здійснення операцій;
  • є функція блокування пароля, якщо він тричі був введений невірно;
  • з'єднання між Вашим комп'ютером та сервером Банку здійснюється за протоколом шифрування не нижче TLS 1.1 та з використанням ssl-сертіфікату.

 

2. Я забув свій логін та пароль, як їх відновити?
Якщо Ви не пам’ятаєте свій пароль, зателефонуйте до Контакт-центру Банку за телефоном 0-800-308-303 або зверніться до Відділення/Дирекції Банку за місцем підключення до Системи «Інтернет-банкінг».
Якщо Ви не пам’ятаєте свій Логін для входу до системи «Інтернет-банкінг», то нагадаємо Вам, що він зафіксований в Договорі, а у разі втрати свого примірника Договору Ви маєте можливість його відновити, звернувшись до Відділення/Дирекції, де відбулось підключення до Системи «Інтернет-банкінг» (наявність паспортного документа - обов’язкова).


3. Як змінити свій пароль?
Для зміни пароля необхідно зайти у систему «Інтернет-банкінг» та скористатися відповідною функцією «Змінити пароль», у розділі «Мої налаштування», який розташований на головній сторінці в системі «Інтернет-банкінг».

 

4. Що таке тайм-аут сесія?
*Тайм-аут сесії забезпечує додатковий захист системі «Інтернет-банкінг».
Наприклад, якщо Ви залишите свій комп'ютер без нагляду та відповідно не будете виконувати нияких дій в Системі впродовж 20 хвилин, ваша сторінка «Інтернет-банкінгу» по закінченню цього часу автоматично закриється. Для входу до системи, потрібно буде повторити введення Логіну та Паролю.

 

5. Що буде з моїми грошима на банківському рахунку, якщо я втрачу мобільний телефон з SIM-карткой, на номер якої мені передаються паролі?
«Інтернет-банкінг» оснащений ефективною системою безпеки, яка вимагає введення Пароля під час входу. Це означає, що в разі втрати або крадіжки телефону ніхто не зможе використовувати Ваш мобільний телефон для здійснення платежів без Паролю доступу в систему «Інтернет-банкінг». Тому, не рекомендуємо Вам зберігати його (Пароль) в пам'яті телефона.

 

У разі втрати мобільного телефону Вам необхідно:

  • звернутися до Контакт-центру Банку 0-800-308-303 та заблокувати доступ до системи «Інтернет-банкінг»,
  • відвідати офіс Банку для укладання Додаткової угоди на зміну номера телефону,
  • змінити Пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг» після розблокування доступу.

 

Відновлення логіну та зміна пароля

Ваш Логін зазначений у Договорі про надання послуг в системі «Інтернет-банкінг».


Якщо Ви забули Пароль для входу в систему «Інтернет-банкінг», для його відновлення - зателефонуйте, будь ласка, в Контакт-центр Банку за телефоном 0-800-308-303, або зверніться до Дирекції/ Відділення Банку (за місцем підключення до Системи).


Якщо Ви забули свій Логін для входу до системи «Інтернет-Банкінг», та/або втратили договір, Вам потрібно звернутись до Дирекції/ Відділення Банку (за місцем підключення до Системи) для отримання дублікату договору, де зазначений Ваш Логін. При собі обов’язково мати паспортний документ.