en

+380 (44) 390 08 89

 
 
 
 
 
 

Зразки заяв про включення вимог кредитора до реєстру акцептованих вимог

Базові тарифи на послуги ПАТ «ДІАМАНТБАНК» для юридичних осіб, ФОП та фізичних осіб

Реквізити для погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями перед ПАТ «ДІАМАНТБАНК»

Повідомлення про зміну порядку погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями клієнтів банку

 

Оцінка якості обслуговування клієнтів у відділеннях ПАТ «Діамантбанк»

Для нас дуже важлива Ваша думка щодо рівня якості обслуговування у відділеннях ПАТ «Діамантбанк».
Будь-ласка, оберіть відповідь на кожне запитання, яка найбільш підходить для Вас.

 

1. Комфорт та зручність у відділеннях Банку:




2. Зовнішній вигляд персоналу:




3. Зацікавленість персоналу (працівники уточнювали деталі питань, які Вас цікавили):




4. Компетентність персоналу (Вам була надана вся інформація, яка Вас цікавила, коректно та доступно):




5. Ініціативність персоналу (Вам пропонували додаткові послуги):




6. Рівень доброзичливості:




7. Швидкість обслуговування (наскільки швидко Вас обслуговували):




8. Організація обслуговування (час, який ви провели у черзі):




 

В якому відділенні Ви обслуговуєтесь?

 

Ваші побажання щодо покращення якості обслуговування:

 

Будь-ласка, залиште свою контактну інформацію, щоб ми могли зв’язатися з Вами:

ПІБ:
E-mail:
Контактний телефон:

Надаю ПАТ «Діамантбанк» (далі – «Банк») згоду на обробку* моїх персональних даних, наведених у цій анкеті/формі, з метою пропонування та/або надання мені (або клієнту Банку, від імені якого я дію) послуг Банком, у т.ч. шляхом здійснення прямих контактів зі мною за допомогою засобів зв’язку, а також розгляду питання, зазначеного в даній анкеті/формі.
* Термін «обробка персональних даних» визначається Законом України «Про захист персональних даних» та означає будь-яку дію або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу (Клієнта).