en

+380 (44) 390 08 89

+380 (44) 390 70 55

 
 
 
 
 
 

Зразки заяв про включення вимог кредитора до реєстру акцептованих вимог

Базові тарифи на послуги ПАТ «ДІАМАНТБАНК» для юридичних осіб, ФОП та фізичних осіб

Реквізити для погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями перед ПАТ «ДІАМАНТБАНК»

Повідомлення про зміну порядку погашення заборгованості за кредитами та іншими зобов’язаннями клієнтів банку

 
Здійснення операцій через банкомат
  1. Рекомендуємо знімати готівку лише у банкоматах, що встановлені в безпечних місцях (наприклад, в установах, банках, великих торгівельних комплексах, готелях, аеропортах  тощо).

  2. Перед використанням банкомата огляньте його щодо наявності сторонніх пристроїв, що не відповідають його конструкції. Якщо клавіатура або місце для приймання карток банкомата обладнані додатковими пристроями (накладками), не використовуйте його для здійснення операцій з платіжною карткою та повідомте про це Call-центр Банку за телефоном 0-800-308-303 або (044) 490-83-83.

  3. Не застосовуйте фізичну силу, щоб вставити платіжну картку в отвір, призначений для приймання карток. Якщо платіжна картка легко не вставляється – не використовуйте такий банкомат.

  4. Набирайте ПІН-код таким чином, щоб особи, які перебувають поруч, не змогли його побачити. Під час набору ПІН-коду прикривайте клавіатуру рукою.

  5. Якщо банкомат працює некоректно (довгий час перебуває в режимі очікування, постійно перезавантажується), відмовтесь від послуг такого банкомата, відмініть поточну операцію, натиснувши на клавіатурі кнопку ”Відміна” (”Отмена” чи ”CANCEL”) і дочекайтесь повернення  платіжної картки.

  6. Після отримання готівки в банкоматі необхідно її перерахувати та переконатись у тому, що платіжна картка була повернена банкоматом. Потрібно дочекатись видачі чека в разі його запиту і тільки після цього відходити від банкомата.

  7. Роздруковані банкоматом чеки потрібно зберігати для звірки зазначених у них сум з випискою про рух коштів на картковому рахунку.

  8. Не слід проводити ніяких дій за підказками третіх осіб, а також приймати від них допомогу під час здійснення операцій через банкомат.

  9. Якщо під час проведення операції через банкомат іншого банку платіжна картка не повертається, необхідно зателефонувати до банку за телефоном, що зазначено на банкоматі та описати ситуацію. Також потрібно повідомити про це Call-центр ПАТ «Діамантбанк» за телефоном 0-800-308-303 або (044) 490-83-83.

 

Асоціація ЕМА (Ukrainian Interbank Payment Systems Member Association "EMA") розробила інфографіку про банкоматне шахрайство: кеш-трепінг та скімінг.

Зміна тарифів

Картка ПРОСТІР

Mastercard Debit

Visa Classic

Mastercard Standard

Visa Classic (chip)

Mastercard Gold

Visa Gold (chip)

Visa Platinum (chip)

Visa Infinite (chip)

 

 

 

 
 
Ексклюзивні карткові сервіси

Світ привілеїв Visa

Мобільний додаток Visa Explore

Mastercard Безцінні привілеї

Страхування подорожуючих за кордон

Hotel Club

Hotel Club and Luxury

Priority Pass

Airport SpeedPass

Harrods Rewards Black

Avis Preferred Club з Mastercard

Hertz # 1 Club Gold з Mastercard

Консьєрж-сервіс

Захист покупок

Розширена гарантія

Міжнародна медична та інформаційна допомога подорожуючим

Юридична допомога

Страхування Visa Infinite

 

 
Корисна інформація

Послуга Tax Free

Конвертація валют

Порівняльна таблиця карткових пакетів

Реєстрація платіжної картки в системі PayPal

Публічна пропозиція на укладання Договору про умови надання послуги «Переказ з картки на картку»

Договір банківського рахунку

Оферта «Виплата на карту»

 

 
Рекомендації держателям платіжних карток

Заходи безпеки при використанні банківських продуктів

Здійснення безготівкових розрахунків

Здійснення операцій в мережі Інтернет

Безпека розрахунків в мережі Інтернет

Здійснення операцій через банкомат

Реквізити для зарахування на карткові рахунки